Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 900 takich materiałów
    Volkswagen ID. 7 to więcej niż elektryczny Passat czy Arteon. Volkswagen ID. 7 jest od Passata i Arteona minimalnie większy, ale ma przede wszystkim o dobre 13-14 cm dłuższy rozstaw osi niż modele z tradycyjnym napędem. W podłodze schowany jest akumulator trakcyjny o pojemności 77 kWh netto - ten sam, co w ID. 3. Ale w ID. 3 to ten opcjonalny większy akumulator, a w ID. 7 podstawowy. Docelowo pojawi się też wersja z akumulatorem o pojemności 86 kWh i zasięgiem WLTP do 700 km.
    18 maja 2024, 3:43 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zjechałem bo Pan twierdził, że dzwoni na Policję i że jak nie zjadę to zgłosi ucieczkę z miejsca kolizji. Zatrzymał samochód który jechał za mną i wziął od kierowcy nr telefonu, że jest niby świadkiem że ja mu nie ustąpiłem pierwszeństwa. Twierdził, że Policja jest wezwana (bo niby gdzieś tam od razu dzwonił) i się będę im tłumaczył, ubliżał mi, krzyczał żebym do niego nie podchodził. Ten niby świadek pojechał dalej a on usiadł na ławce obok i mówi dobrze to czekamy na Policję... ja mu zacząłem wyliczać, że po 1. rower ma pierwszeństwo na skrzyżowaniu, a nie na przejeździe na prostej drodze, po 2 tutaj jest znak stop a się nie zatrzymałeś, a po 3 nie dotknęliśmy się więc kolizji nie było. On cały czas o tym, że ma świadka i zapłacę za to. A ja na to dobrze, a ja mam kamerę więc się wytłumaczę przed policją i zaczął krzyczeć, że w sondzie sędzia uwierzy świadkowi a nie lipnemu nagraniu odpowiedziałem mu jeszcze jak nagranie nie będzie edytowane na oryginalnym nośniku to na pewno je weźmie pod uwagę. Odwróciłem się od niego i wsiadłem do samochodu i on w tym czasie wsiadł na rower i odjechał także w jego nomenklaturze sam uciekł z miejsca zdarzenia.
    1.05.2024 Płock
    2 maja 2024, 23:49 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Update po lekturze komentujących
    Ci co piszą, że nie patrzę w lusterka mnie bawią. Nie wyobrażam sobie zmianę pasa, tym bardziej na S, bez patrzenia w lusterko.
    A sprawa zajścia wygląda następująco i widać to wyraźnie:
    1. zbliżam się do dwóch aut, jeden, jak nie oba wjeżdżają ze mną wcześniej na S.
    2. prędkość mam już ok. 120km/h
    3. samochód daleko za mną zmienia pas z lewego na środkowy, daleko. Myślę, że on również wyprzedzał i był poganiany przez kierowcę Audi. Ale skąd ja mam to wiedzieć? Oni są naprawdę daleko.
    4. Prawie w tym samym czasie ja zaczynam wyprzedzać oba auta przede mną. Swoją drogą, kierowca przede mną nie zachowuje bezpiecznego odstępu od tego który jest przed nim.
    5. Nie patrzyłem na licznik prędkości, ale na bank mam powyżej 120 na wskazaniu. Można to na spokojnie przeanalizować licząc ile pasów na jezdni mijam.
    6. Audi wyraźnie zaczyna przyspieszać. Internautom się wydaje, że ja zwalniam, ale tak nie jest.
    7. Ktoś analizuje tam na forum ile mija sekund, i na tej podstawie wylicza moją prędkość. Bez komentarza. No może jeden. To różnica prędkości, więc wg mnie Audi zbliża się do mnie z prędkością uhhh, no boję się strzelać, ale dużą
    8. Jeśli ktoś pisze, że ja zwalniam jak go widzę, jak widzę że mi świeci drogowymi, to jest w bardzo dużym błędzie, nie nie zwalniam
    9.nie mam gdzie uciec po wyprzedzeniu pierwszego auta jak Audi siedzi mi już na zderzaku.
    10. Podziwiam głupotę (nie wiem czy to można podziwiać, ale cóż), tych którzy piszą, że mogłem mu zaświecić stopem i oni tak robią. Mnie życie moje i innych miłe.
    11. Ktoś napisał, że zjeżdżam na środkowy za wcześnie, Zwróć uwagę, że sam Ci to napisałem. Tak, zwykle odjeżdżam dalej. Po prostu chciałem Adi zjechać, a nie być złośliwym, bo co mi to da? Oprócz poczucia niebezpieczeństwa
    12. Nie sądzę, aby ten samochód musiał hamować, bo ja też nie hamuję, ani nie zwalniam. No chyba, że miał adaptacyjny tempomat, to mógł on zareagować, ale niekoniecznie, bo się od niego oddalam.
    13. zobacz jak blisko Audi mija lewy tył mojego auta jak mnie wyprzedza!
    13. Za chwilę z pasa środkowego wracam na lewy i wyprzedzam kolejne auto, więc idąc logiką niektórych internautów, ja cały czas wyprzedzam, więc nie muszę zjeżdżać Audi. Sorry, ale mnie nie o to chodzi aby spowodować wypadek i go sobie albo mojej rodzinie nagrać jak mnie już na tym świecie nie będzie.
    28 kwietnia 2024, 0:10 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wideorejestrator chorzowskiej drogówki zarejestrował bardzo niebezpieczne zachowanie jednego z kierujących. Kierowca busa, chcąc samodzielnie zadbać o "porządek" na drodze, zatrzymał się na lewym pasie Drogowej Trasy Średnicowej, nieomal doprowadzając do zderzenia. Na szczęście na miejscu szybko znaleźli się policjanci.

    Agresja na drodze i chęć samodzielnego wymierzenia sprawiedliwości nie popłaca. Przekonał się o tym 35-letni mieszkaniec Zabrza. Mężczyzna, chcąc uniemożliwić dalszą jazdę kierowcy jadącemu za nim, zatrzymał swój samochód na łuku drogi na lewym pasie Drogowej Trasy Średnicowej. Swoim zachowaniem zmusił do zatrzymania się jadącego za nim kierowcy audi i do gwałtownej zmiany pasa ruchu kierowcę skody.

    Całe zajście zarejestrowała kamera wideorejestratora chorzowskiej drogówki. Policjanci zapobiegli dalszej eskalacji konfliktu, a po przejeździe w bezpieczne miejsce, przeprowadzili kontrolę drogową. Kierowcy, który sam chciał wymierzyć sprawiedliwość na drodze zatrzymano prawo jazdy. Za spowodowanie zagrożenia w ruchu drogowym, zabrzanin odpowie przed sądem. Grozi mu zakaz prowadzenia pojazdów oraz wysoka grzywna.

    Źródło: KWP Katowice
    18 kwietnia 2024, 23:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Policja najpierw zawraca na sygnalizatorze S-3 - autor dopiero po obejrzeniu nagranie to dostrzegł. Nie słyszał sygnałów dźwiękowych. Po chwil ten sam radiowóz stał na lewym pasie z włączonymi jedynie sygnałami świetlnymi i próbował zmienić pas. Po zmianie pasa podziękował nawet za wpuszczenie. Po chwili dopiero wyłączył sygnały świetlne.
    Autor dodaje: "Nie jestem pewny na 100%, ale za kierownicą najprawdopodobniej siedział "młody narybek" Polskiej Policji"
    14.08.2023 Szczecin
    28 marca 2024, 22:37 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 sekund to dużo czy mało?
    Czy te 5 sekund łatwo zamienić na kilka godzin, dni, miesięcy lub lat?
    Bardzo łatwo.
    Wystarczy chwila zapomnienia, zajęcie się czymś innym niż prowadzenie pojazdu, chwilowe oderwanie wzroku od tego co się przed nami dzieje i... nieszczęście gotowe.
    5 sekund może zaważyć nad naszym i czymś życiem, zdrowiem. Prawda
    Niestety jest to smutna rzeczywistość.
    Wyprzedzanie, omijanie na lub przed przejściem dla pieszych to jedno z najgorszych wykroczeń.
    Wystarczy zwolnić lub nawet zatrzymać się, upewnić, że można spokojnie przejechać... czy to boli? Czy strata tych 5 sekund to jest coś strasznego? Tu widoczność zasłania autobus. Pieszy widoczny w ostatniej sekundzie.
    Czy tak ciężko zdjąć nogę z gazu?
    5 sekund jest takie umowne. Nieraz wystarczy 1-2 sekundy. Czy warto ryzykować?
    Może to ja jestem nie normalny, że zwracam na to uwagę
    Wiele sytuacji, które ogólnie pokazuję na swoim kanale na YouTube to sytuacje, które stały się tak powszechne, że wielu kierowców nie zwraca na to uwagi.
    Zwyczajna codzienność.
    Przejazd na czerwonym, nie zatrzymanie się na czerwonym przy zielonej strzałce, ignorowanie znaków to codzienność. Sam tego też nie pokazuję bo... tylko aktorzy by się zmieniali.
    I to jest problem... bo przecież nic się nie stało.
    Do czasu.
    Oby w tym czasie nikt z Waszych bliskich nie był tam, gdzie będzie taki kierowca od "nic się nie stało"
    Pozdrawiam i szerokości
    I jeszcze jedno.
    Sam stosuję tą zasadę i polecam innym...
    POŚPIECH TO BARDZO ZŁY DORADCA.
    7 marca 2024, 23:53 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Od autora:

    Jechałem dziś (tj 1.03.2024) z Gdyni w kierunku Gdańska. Będąc w Oliwie, spotkałem takiego oto agresora drogowego. Na nagraniu widać, że wjeżdża za mnie kierowca Seata, pogania światłami drogowymi i wyraźnie chce abym zjechał z lewego pasa. Jeszcze zanim do mnie przyjechał, planowałem zjechać właśnie na środkowy pas, wpuszczając najpierw sygnalizującą Q7. Włączyłem kierunkowskaz, zwolniłem lekko aby wpuścić Audi i chciałem zmienić pas, co uniemożliwił mi kierowca Seata (widział mój kierunkowskaz, a jednak mnie zablokował - przecież chyba sam chciał żebym mu zjechał?). Zaczął trąbić i wymachiwać rękoma (niewidoczne na nagraniu, jechał obok mnie). Tu odbiłem w prawo (nie wyjeżdżając poza mój pas ruchu) - czego żałuję, nie powinienem był tego robić - chciałem, żeby dał mi spokój. Przez następne kilkaset metrów jechał za mną, gestykulował i wymachiwał rękami, aż wyprzedził mnie ledwo mieszcząc się między mną a BMW 7 (przy okazji fajna prezentacja działania systemu ostrzegania przed najechaniem - światła w BMW zaczęły pulsować po wykryciu szybko zbliżającego się Seata). Oczywiście przyhamował i nadal coś wymachiwał. Następnie przez 2 km, aż do końca nagrania wymachiwał rękoma, stukał się w czoło, podjeżdżał i trąbił. W końcu mu się znudziło, bo nie nawiązywałem z nim kontaktu wzrokowego.
    Ja rozumiem oburzenie uporczywym blokowaniem pasa na drodze szybkiego ruchu. Ale co miało na celu takie zachowanie? Dojechać do auta przede mną 30m dalej? Wcześniej dopiero co zjechałem na pas lewy, aby uniknąć konieczności zatrzymania się za skręcającymi na światłach - nie wlokłem się nim przez kilometry...
    1.03.2024 Oliwa

    Nagranie czyściwo musiało zostać wyciszone. Fragmenty nieistotne dla akcji.
    4 marca 2024, 21:45 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Od autora:

    Kilka lat temu dostałem mandat i kilka punktów karnych za taki manewr na Zakopiance. Chłopaki uwielbiają się czaić na rozbiegówce ze stacji benzynowej bo chwilę wcześniej są pasy i ograniczenie do 50. Polują zarówno na ludzi którzy wyprzedzają na pasach jak i na ludzi przekraczających prędkość. Sam również byłem dwukrotnie świadkiem, jak na tym skrzyżowaniu włączali koguty i zatrzymywali kierowców za niedozwolony manewr zawracania. Ale jak widać - Pan Policjant może więcej.
    26.02.2024 DK7 Kraków
    26 lutego 2024, 20:34 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Od autora:
    Ciężko powiedzieć kto był sprawcą - radiowóz jechał na sygnale świetlnym i dźwiękowym, miał włączony prawy kierunkowskaz, jednak sam manewr zmiany pasa (próba skrętu w prawo w boczną ulicę, dokonany z lewego pasa drogi) nie pozostawił kierowcy samochodu osobowego możliwości uniknięcia kolizji.

    A Wy kogo wskazujecie winnym zdarzenia?

    12.09.2024 Wrocław ul. Legnicka ok 18:50
    13 lutego 2024, 21:33 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj