Nowe Audi R8 na pierwszy rzut oka wyróżnia się odświeżonym grillem, reflektorami LED (za dopłatą otrzymamy laserowe oświetlenie z zasięgiem do 600 metrów!), zmienionym kształtem wlotów powietrza i większym dyfuzorem. Supersamochód z Ingolstadt będzie dostępny w dwóch odmianach – V10 i V10 Plus. Pierwsza z nich ma 540 koni mechanicznych i 540 niutonometrów, a to pozwala osiągnąć sto kilometrów na godzinę w 3,5 sekundy. Wersja Plus ma 70 koni i 20 niutonometrów więcej. Dzięki temu „setkę” zaliczymy o 0,3 sekundy szybciej, a wskazówka prędkościomierza zatrzyma się dopiero wskazując 330 km/h (w „zwykłym” – 323 km/h). To czyni z drugiej generacji R8 najszybsze fabrycznie produkowane Audi w historii. Nowa generacja, w przeciwieństwie do poprzednika, nie będzie dostępna z manualną skrzynią biegów. Teraz każdy egzemplarz będzie wyposażony w automatyczną, siedmiobiegową przekładnię S-tronic. Moc przekazywana jest domyślnie na tylne koła, ale w zależności od sytuacji system Quattro jest zdolny przenieść 100% momentu na przednią oś. Audi R8 będzie produkowane w nowej fabryce w Heilbronn. Ceny rozpoczynają się od 165 000 euro za „zwykłą” wersję i 187 400 euro za V10 Plus.
Dziewięciometrowa figura Stiga, 26 stycznia wyruszy z Wielkiej Brytanii prosto do Polski gigantyczny BigStig, transportowy specjalną ciężarówką w czwartek 29 stycznia o godz. 18:00 stanie na Placu Defilad w stolicy Polski.
W trakcie podróży Stig zachaczy o Poznań. 27 stycznia 2015 ok. godziny 13 ciężarówka wioząca Stiga zatrzyma się na godzinę przy głównym wejściu Międzynarodowych Targów Poznańskich, na ul. Głogowskiej 14.
Pamiętajcie o zmianie opon na zimowe. Podobno w ten piątek może spaść śnieg i temperatura w nocy zejdzie poniżej 0. Mówię podobno bo wiecie jak z tymi pogodami w internecie czy telefonie. Kierowco nie daj się zaskoczyć zimie!
Jeremy Clarkson i dwie przepiękne Alfy Romeo. Ta po prawej stronie przerobiona ale dzięki temu jest jeszcze piękniejsza.
Każdy fan motoryzacji chociaż raz powinien mieć Alfę Romeo.